Vaši klijenti prepoznat će Vaš brend po logu – simbolu i tipografiji koji ga prestavljaju. Logo je trajna vrijednost vaše tvrtke. Ako je dobro dizajniran, izdržat će i dvadesetak godina do prvog redizajna. Pretvaranje kompleksne ideje u njenu vizualnu bit zahtijeva vještinu, maštu, intuiciju, tehničku izvrsnost i iskustvo i mnogo, mnogo istraživanja. Ogromna je odgovornost dizajnirati nešto što će biti reproducirano stotine tisuća, ako ne i milijune puta tijekom dvadeset godina.

Ako se radi o redizajnu, dizajner mora pažljivo istražiti vrijednost postojećeg simbola i njegovo značenja za tvrtku. Ponekad ga samo treba nacrtati u novom, suvremenijem, stilu. Boja je važan element loga. Brend koji posjeduje neku boju prepoznatljiv je i bez ikakve druge oznake. Sjetite se samo Ferrarija ili Milke.

Cijena Uključuje
1000 kn Dva idejna i jedno finalno rješenje. Priprema vektorskih i rasterskih inačica logotipa za primjenu u tisku (CMYK) i elektronskim medijima (RGB) te jednobojnih i inačica u boji.